środa, 30 listopada 2016

Moje Mikołajki z DDOB x DaWanda




DaWanda x DDOB

Zbliżają się święta i zapewne każdy wpada szał zakupów.Pojawiają się również dylematy :
co kupić? 
Każdy na pewno zadał sobie to pytanie.Czasem jest łatwo ale często wręcz przeciwnie.
Nie łatwo znaleźć dla każdego coś idealnego.Ja spędziłam ok 3 h na stronie DaWanda zanim się zdecydowałam co mogłabym podarować najbliższym.

                                                       
   Duża torba wprost dla mojej mamy,która jak większość kobiet wszystko ma przy sobie i zazwyczaj narzeka na swoją obecną,że jest za mała.

                      
                        Obraz dla mojego brata,on uwielbia takie ozdoby a tym bardziej mopsy,więc idealnie ten wkomponuje się w jego pokój  

                                  
Coś dla mojego taty,która uwielbia takie "gadżety" i na pewno ucieszy się z tego zestawu.



                                   
Zawsze jest mi zimno...również uwielbiam GoT.Do tego bluza idealna na obecny okres.

Kubek jak najbardziej pasujący do mojej przyjaciółki.
Uwielbia ona koty i stara się zbierać wszystko co z nimi związane.
Na urodziny dostała ode mnie poduszek z kotem,więc czemu teraz nie kubeczek ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz